tills vi dör.


Jag hade världens mysigaste lördagskväll med majsa. Vi var ensamma hemma och lagade mat. Kyckling, ris och våra två såser som vi alltid gör. Vi tittade på tv inne på mitt rum, ( JA; JAG HAR FÅTT EN TV :D ), pratade, flummade, SKREV LISTAN (<3<3<3<3) och så satt vi på en filt ute på mitt tak på natten och drack cola och kramades. Det var otroligt mysigt. Majsa stannade till ett ungefär, sedan satte jag mig och äntligen kom igång med min konfirmations text. Vid två kom mammi och pappa hem. Då gick jag och la mig. Tack för denna otroligt mysiga kväll Maja, och tack för jag fick dela den med dig.
jag älskar dig. Bästa vän.

Igår kväll gick jag, sis och mammi på bio och såg jag saknar dig, och tårarna strömmade på oss alla tre. Lite fint. Älskar er.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill med ha en sån mysdag med dig snart!<3

2011-09-27 @ 19:47:27
Postat av: S

Shit, en TV. Det är mer än vad jag har. Hahaha. Åh.

2011-09-28 @ 01:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0