som att vara nära, men ändå inte.


Jag har en vän. En så otroligt fin vän med ett så, så stort hjärta. Som vill alla gott, vill ge det dära hon själv saknar till alla sina nära.
Lyckan.
Jag har aldrig tidigare mött en människa som du, någon som är så stark, så ödmjuk och fin. Någon jag kunnat öppna upp mig totalt för, redan från första gången vi träffades.
Jag kämpar för dig varenda dag, tror på dig och tänker på dig.
Att vara stolt över någon är en extrem glädje, men jag är mer än så för dig. Jag är så imponerad över att du står här på jorden trots allt du kämpat dig igenom.
Det är starkt, och fint.
Jag älskar dig, och jag hoppas på att få träffa dig snart igen. Få kramas, mysa och prata om allt mellan himmel och jord.
Du är älskad & viktig. Och värdefull.
Min fina sara. Min fina vän. <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Fina, fina Ida. Tack för alla dessa vackra ord jag inte förtjänar. Åh herregud. Tusen tack. Blev rörd och mycket glad. Vi måste träffas snart. Puss

2011-09-23 @ 12:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0