på jakt efter min mobil!


idag efter skolan hängde jag med denna flickan. Vi var på jakt efter den mobilen jag vill ha, men det visade sig när jag kom hem att den inte ens kommit ut i affären eller ute på internet. Man kan köpa den i affär den 23, så jag får hålla ut tills det! Vi fikade även, och pratade en massa. Alltid lika fint att få träffa dig vännen. Jag älskar dig!


när jag kom hem joggade jag drygt 4 km med sigrid! Riktigt duktigt faktiskt. Därför var jag snäll mot mig själv och åt en kanelbulle som visade sig inte vara lika god som jag förväntat. Men det var gott ändå, och supermys att titta på idol med hela big mama familjen. MYZ

Kommentarer
Postat av: Olivia

Älskar dig med min Ida <3<3

2011-09-06 @ 21:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0