min majsa. du är underbar.


dagen har varit kass. Jobbig, dålig och tråkig. Men samtidig väldigt chockerande (maja, du vet... TEEET)
jag vill bara sova nu. Och tänka att imorgon kommer bli en bättre dag. Det känns som jag pluggat hela dagen fast jag inte alls har det. Jag har försökt plugga, men idag är en sån dag där ingenting går in i huvudet trots alla timmar jag lagt ner har jag knappt gjort klart 3 läxor. Min älskade mammi följde med mig till nova där jag hittade massa saker. Det var fint. Hon gjorde mig på bättre humör. Jag ska visa er imorgon vad jag köpte!
imorgon får jag äntligen pussa på min efterlängtade erik.

Kommentarer
Postat av: majsa :D

Ida du är bäst. Världens finaste och underbaraste, glöm aldrig det<3



och teeeet Ommgg hahaha, gulligt ändå men !!!!!!!!!!!! HAHAHHA



älskar dej mest, ha de bäst ! Poooooooss <3<3<3

2011-09-06 @ 22:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0