min fredag.






hej! Nu ska jag prata om min helg.
I fredes begav jag mig på cykel hem till världens sötaste tjej. Vi började den fina dagen med att sätta oss ner i soffan och pratade i flera timmar. Sedan gick vi upp på hennes rum och pratade ännu mer. Efter det åt vi Malins goda tacos ute i deras trädgård. Då visade sig att Sara också älskar hannah montana, HAHA! så efter maten åt vi godis&chips och tittade på hannah montana. Sen tittade vi på skräckfilm, men blev för rädda för att titta klart, så det slutade med att vi tittade på hannah montana istället, och sen pratade vi ännu mer. När klockan var sovdags somnade vi, efter en mysig godnatt kram.
DEt var en otrolig dag. Jag älskar dig Sara. Du är så enormt fin.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0