Grattis på namnsdagen IDA&IDA.


idag säger jag grattis till mig själv och grattis till alla andra idor. För idag är det Ida dagen, dvs att jag har namnsdag. Efter skolan var jag självklart med IDA. Och johanna. När johanna gick begav jag o ida oss till coop för att handla inför fredag.
Det var kul och roligt och allt det dära. Nu är jag hemma. Ska göra klart matten, spanskan och plugga lite lite till inför provet som vi har imorgon. Sen är det slut med läxor för denna veckan. WALLAH.
Imorgon är det konfa återträff. <3<3<<3<33<3<33<3 LÄNGTAR SOM FAN.

Kommentarer
Postat av: Ida

Finaste bilden å allt! Puss p grattis till dej med! Tak för allt myz <3

2011-09-14 @ 19:04:01
URL: http://Iamida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0