fredag/lördag/söndag.


min fredag spenderades med dessa tokstollarna. Joar, benjamin och kalle. Vi gick runt och var allmänt konstiga. Snackade och skrattade. Så sjukt ballt. Var med dom i några timmar, sen gick vi till ladan och jag mötte elin.


elin sov hos mig den kvällen, så när vi kom hem pratade vi en massa, kollade på hipp hipp hora, pratade ännu mer sen läste vi tidningar och nästa morgon åt vi god frukost. (för en gång skulL! :D )


Igår sov jag hos erik. Vi åkte runt på hans moppe och tillslut hamande vi på mc och satt där i flera timmar och pratade. Så himla mysigt!!! Sen åt vi kvällsmat, efterätt. Efter det blev det snacks stund och film! Vi kollade trust. Så himla bra och sorglig, fast jättedåligt slut. Men den är värd att se!

Idag har mammi förhört mig på sexualkunskap som vi ska ha prov på i nästa vecka, och det gick väl okej. Nu ska jag baka kladdkaka sen blir det kvällsmat och idol!
Bättre kan det inte bli.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0