erik ville inte vara med på bild.


hej!!! dagen igår var enormt kul! Efter skolan träffade jag erik i stan och fikade på espressohouse i nån timme. Det var kul och mysigt. Sen begav vi oss hem till mig och pratade, pluggade, lyssnade på musik, myste. Och åt kvällsmat. Erik hade tagit med en kanellängd ( heter det så, erik? ) så till efterätt , eller kvällsfika blev det den goda kakan och te. Då blev jag på bushumör, och vi sprang runt i hela huset och lekte pjet. Mamma och pappa ba: ?. hahaa. Sen sprang vi ut i kvällsmörkret på gröningen och jag blev jagad ännu mer :D Det var så himla roligt!
du är fin. PUSS <3

NU ska jag sjuuuuuuuuunga. sEn plugga NO!
Hörs senare. Tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0