lite update.

I söndags var jag, tillsammans med min kör i malmö arena och sjöng tillsammans med 700 andra ungdomar. Det var så jäkla kuL! Underbar stämning, roliga danser till varje låt, sköna låtar och ett otroligt tryck. Så sjukt roligt.

vi sjöng bland annat 2låtar tillsammans med: the moniker- han var med i melodifestivalen. Vi sjöng en underbart fin låt tillsammans med honom som jag just nu fastnat totalt för.
The Moniker – Holy


bara lite av det stora ungdoms havet. Fint.


träffade också olivia i stan o sedan kom maja. Vi satt ute på en bänk i någon timme och pratade, sedan förflyttade vi osss in på espressohouse och satt där i ytterliggare några timmar. Mys! Jag älskar er! <3

åt kvällsmat på äpplet med IDa. Satt där i massa timmar. En sjukt mysig kväll med mycket skratt och prat. Praoar även med henne nu på nibblegården, som är ett ålderdomshem. Där finns jättesöta gamla tanter och gubbar. Trivs jättebra där faktiskt!


har träffat min ÄLSKADE mormor <3


igår var det 4 månader med min fina pojke. Jag älskar dig. MYCKET <3<3 <3 <3<3<3<3<3<3


idag träffade jag sigrid. Åt kladdkaka, sjöng en massa och gick en mysig kvällspromenad med massa prat. Tack för kvällen sigrid. Det var lika mysigt som vanligt. PUSs!

Jag har jättemycket att göra hela tiden. Är uppbokad varje dag i två veckor nu.. Visst är det fint, men lite stressigt också, för jag hinner ändå inte träffa alla jag vill träffa. Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt, men det finns knappt tid.

Det jag ska göra denna veckan:
Onsdag(imorgon) - Utvecklingssamtal, sedan kör och efter det Nova med mammi.
Torsdag- fika med Maria, sedan kör och efter det ska jag hälsa på Maja på hennes prao och fika. Och kanske gå på ledarutbildning om det nu var?
Fredag- Träffa joAnna och sova över hela helgen.
lördag- vara med joAnna<3
söndag- träffa olivia. MYS.

Puss o godnatt!

Kommentarer
Postat av: Olivia

det kommer bli jättemysigt! <3

2011-10-25 @ 21:37:17
URL: http://barabubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0