Impuls

Joannas och min impuls kick. Tejp i huvudet, och ett försök om att se läskiga ut! - FANTASTICO



Ännu en annan impulskick - pippi långstrump och någon anhörig.

Jag trodde att jag skulle dö lite av skratt denna helgen. Jag vet inte vad jag och joAnna får allt ifrån, men det var såhär vår lördagskväll såg ut. Dagen spenderade vi på espressohouse i stan. Satt och fikade i flera timmar och pratade om allt mellan himel och jord. Vi kollade också på trust och pratade ännu mer. TAck för den fina helgen med dig vännen. I LOVE YOU

min söndagskväll spenderade jag hos olivia. Precis lika mysigt som vanligt trots att vi båda var supertrötta. Olivia virrade runt om massa babbel och jag skrattade gott åt henne. Sedan tittade vi på massa foton och bara pratade o kollade film. Underbar kväll. Kommer sakna dig massor nu när du far iväg till london. Älskar dig. Tack för allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0