idag är det fredag, men jag berättar om onsdag.









"hejdå middag", som vi kallade det. På rådhuset i malmö. Hela familjen. Så otroligt god mat, men en så otroligt underbar familj. När vi kom hem hade vi ännu en BEN&JERRY'S kväll. För Emma. Hennes favorit glass, men vi åt aldrig upp den, så nu går jag och små äter ur den, och tänker på henne varje gång.

Igår åkte hon. Sa hejdå till henne på flygplatsen. Trodde inte det skulle bli så jobbigt som det blev. När jag stod där och kramade om henne i flera minuter, och sedan rinner bådas tårar. Vinkade av henne, och hon grät. Jag grät. Mammi grät. Pappa klarade det. Skickade slängpussar, och hjärtan. Vad jag älskar dig sis. Jag älskar dig över allt och annat. Och jag önskar dig lycka till, och hoppas att du har det bra. Jag vet inte när du kommer läsa detta, om det blir idag, imorgon eller kanske om flera veckor? Men när du väl läser det, så ska du veta att du är i mina tankar. Och jag saknar dig.
redan.

Kommentarer
Postat av: -

Vart åkte din syster?

2011-11-03 @ 11:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0