FRIDAY


En mysig eftermiddag med majsan och glass! Och mycket prat. Hann inte berätta alla nyheter för henne, men det får vi ta en annan dag snart igen! Var på hillsong kören och övade efteråt. Vi sjöng i kyrkan och det gick bra och var fint. Stod med rysningar ibland.. De låtarna är så otroligt fina!


Efter kören träffade jag denna söta, underbara flickan. Vi beställde pizza och åt hemma hos mig. Pratade massor, om allt mellan himmel och jord och jag bara ÄLSKAR våra stunder tillsammans. De får mig att inse varje gång, hur fint livet kan vara ibland. Olivia gick hem vid halv två tiden och då var vi båda trötta efter den långa dagen. Somnade bums. jag älskar dig Olivia. Glöm aldrig det. Tack för den fina kvällen! <3

Idag ska jag hinna med massor! Så himla kul!
Nu ska jag till stan med min fina pöjk. Efter det ska jag träffa Maja&Olivia och efter det ska jag ut och äta med min kära Ida.
Jag är så himla glad att jag äntligen kan börja med min fotovägg, ta itu med egna saker, försöka ta det lugnt och ha 3 långa och sköna veckor utan skolan.
PUSS O KRAM. Ha en fin dag!
Det ska jag ha.

Kommentarer
Postat av: Haehe

Fottovägg? BERÄTTA!

2011-10-22 @ 14:28:31
Postat av: Olivia

Jag älskar dig Ida! Det får inte gå så här lång tid innan vi sees igen <3<3<3<3

2011-10-23 @ 14:03:44
URL: http://barabubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0