det blir alltid fint med hillsong.

Hej mina fina vänner. Nu ligger jag i min säng, redo att snart nanna. Lyssnar på hillsong med rysningar igenom hela kroppen. Dom är så sjuuuukt bra!!!
Idag sjöng jag i församlingshemmet med massa andra fina vänner. Lykke, Alexandra och Yvonne hjälpte oss. Vi sjöng massa hillsong låtar och det gick hur bra som helst. Det var underbart.
Kvällen slutade inte riktigt som tänkt, men jag hade en mysig hemmakväll med pappa istället. Vi var ensamma hemma och tittade på idol, åt pizza och snackade.
Nu ligger jag som sagt i min säng och lyssnar på denna underbart fina låt. Sjöng den i församlingshemmet idag också. Nu somnar jag snart. Godnatt!
-saknardig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0