bild från dalarna - dit jag ska IGEN :D


som ni läste i något inlägg tidigare.. Så har jag blivit konfaledare. Fick reda på det idag.
Var hemma själv och såg att jag hade fått ett mail från tjabo, jag kopplade inte- men sedan stod det där.
O jag grät, jag skrek och sprang runt i hela huset. Ringde mamma och hon blev jätteorolig för hon inte hörde vad jag sa och bad mig lugna mig lite- när jag tillslut lugnat mig och samlat luft och kunde berätta för henne , blev hon så himla glad och grattade mig tusen gången om. Samma med pappa.

ringde massa vänner efter det och bara skrek och grät av lycka. Alltså, ni anar inte hur mycket detta betyder för mig. Jag är så jävla lycklig. ÅH.

Kommentarer
Postat av: elin

Åh, fan vad jag är glad asså!<3

Sitter och gråter av lycka <3

VI SKA VARA KONFALEDARE,IDA! :D<3

2011-10-11 @ 20:21:53
Postat av: Olivia

Så himla glad blev jag för din och majas skull!!!! <3<3<3<3

grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis!!! :D :D :D

2011-10-11 @ 23:37:24
URL: http://barabubbel.blogg.se/
Postat av: joanna

jag är med glad ida, för din skull, för att jag vet hur mycket detta betyder för dig. <3 älskar dig och vi måste verkligen träffas!

2011-10-12 @ 17:44:55
Postat av: Ida2

blev sjukt glad för din skull när jag fick veta ida! Graaaaaaattiiiis igen!

2011-10-12 @ 18:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0