mammi mys!

HeJ! Jag och mammi har haft söndag eftermiddag, och hela måndagen för oss själva, och har lyxat till det riktigt!
Söndag eftermiddag åkte vi in till stan och fikade på ett så HIMLA mysigt café. Väl där drack vi glögg och åt pepparkakor för en billig summa pengar. Vi gav oss vidare till domkyrkan och satt där ett tag och lyssnade på en engelsk gudstjänst och sedan tände vi varsett ljus. Det var ju första advent, så det vad jättemysigt att sitta där en stund. Efter det gick vi till hemmakväll och hyrde tre filmer.
När vi kom hem tittade vi på den ena, åt kvällsmat, drack chailatte och åt popcorn. sEn sov jag över hos henne.
Igår efter skolan begav vi oss till stan igen, gick runt lite i affärer sen satte vi oss på wasabi och åt jättegod mat. Himla mysigt. Sen sov jag över hos henne igen.
Fikade med olivia igår också. Det blev en långfika på espressohouse och var hur mysigt som helst. Precis som vanligt. Pratade om allt mellan himmel och jord, åt chokladbolle och drack något gott!
Vi måste ses igen. Jag älskar dig massor.<3

Kommentarer
Postat av: Olivia

ääälskar dig Ida!! Massor Massor! <3<3<3

2011-11-29 @ 22:34:13
URL: http://barabubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0