lite gammal bild.

jag saknar dig
jag saknar dig
jag saknar dig
jag saknar dig
jag saknar dig
jag saknar dig
jag saknar dig
jag saknar dig
jag saknar dig.
Nu kommer snart elin hit, vi ska bara ta det lugnt och snacka. Jag ska tvinga henne att proppa i mig någon frukost, för idag kan jag inte äta alls. Har inget frukost-sug idag. Sedan ska vi gå till bussen och åka iväg med alla andra. MYS.
Skypade med SIS i 1 och en halv timme igår eftermiddag. Det var så himla fint och underbart att både få se dig och prata med dig igen. Det kändes som det var så mycket som hänt sedan sist. Åh. jag älskar dig, underbara DU!

Kommentarer
Postat av: SIS

Det var det!! SNART igen :) alskar dig <3

2011-11-06 @ 14:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0