jag väntar och väntar på ett svar.

i lördes fick jag avstå ifrån att sjunga på kulturskolans musik café med dessa underbara flickor därför att jag var jätteförkyld och hostig. Så jag tittade på istället, och de var så himla duktiga och fina.
Lördags kvällen blev det bio! Breaking dawn, med Ida Sigrid och Johanna. Innan vi stack till bion lagade vi mat hemma hos sigrid och sedan begav vi oss på cykel i vinterkylan till stan. Det var hur muysigt som helst och filmen var helt underbart bra! Den är värd att se! Den bästa av alla twilight filmerna hittils.
på söndag morgon blev det tårtkalas i ett av malmös församlingshem. Jag sigrid och hanna hade sjungit solo på en låt och efter det gick vi till entré och åt thaimat.
Vid halv tre kom vi fram till nöbbelövskyrka där vi övade inför hillsong mässan till klockan 18.00 då mässan började. Det var helt fantastiskt. Alla sjöng så starkt och högt och musiken var så fin. Efter mässan blev det fika uppe i församlingshemmet där man träffade massor av fina människor!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0