Exalted

körövning idag. Gick faktiskt rättså bra. Så sjukt mysigt det kommer bli på mässan på söndag. Jag längtar riktigt mycket. Om ni är intresserade av att komma, så är det i nöbbelövskyrkan kl 18.00 på söndag. ALLA är välkomna :) Denna låten, över.. Är sjuuuuukt fin. Vi ska sjunga den. Det är en riktig glädjespridande låt.
Nu ska jag gå o duscha. Imon blir det inte mycket uppdatering. Ska träffa anna på morgonen och planera idrottslektionen klart, sedan ska jag på gymnasiemässan igen med mammi och efter det ska jag göra en massa saker. Bla sjunga på kulturskolan, gå på bio med vänner osv.
puss, goootchi gooootchi

Kommentarer
Postat av: Olivia

I'll be there! <3<3<3

2011-11-19 @ 11:34:32
URL: http://barabubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0