dagen i bilder































dagen har varit med dom bästa. Och den har varit underbar. sov över med johanna igår till idag, det kommer ett inlägg och bilder om det imorron.

Men idag träffade jag maja klockan halv ett. Satte på henne en ögonbilden ( jag hade inte firat hennes födelsedag än ) och bara för att maja inte skulle känna igen sig var vi var och gick så snurrade jag henne tusen varv, sen gick jag tusen omväger så att det tog dubbbelt så lång tid att komma till vårt ställe. Väl där fick hon sina presenter, och det rann fina tårar ner från hennes kinder. Efter det satte jag på henne ögonbildlen igen. Vi åkte in till stan, satte oss i botaniska trädgården och när hon fick ta bort ögonbildeln satt det 5 andra fina vänner bredvid henne. Sedan tillbringades dagen i botan, mycket skratt, flumm och snack. JÄTTEKUL OCH MYSIGT. sen gick vi hem till joar.

När jag kom hem gjorde jag jättemycket på min pärlplatta. Mammi ville hjälpa mig lite också, så vi satt med musik i högtalarna och sjöng och sen åt vi nudlar och spelade spel. Mysigt. Nu har jag laddat ner fina låtar som jag ska lyssna på när jag ska sova. Alltså snart.

PUSS OCH GODNATT MINA FINA VÄNNER <3
(och tack för dagen Maja, Elin, Tomas, Joar, Joaquim och Benjamin)


Kommentarer
Postat av: majsa

Dagen va bäst (LLL) tack. för allt. JAG ÄLSKAR DEJ SÅ HIMLA MKT ! du är bääääst <3<3<3<3<3<3<3<3

2011-05-31 @ 20:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0