bildbomb













Underbar helg. Mycket skratt, FLUMMM!!!(bilden), tårar, sång, teater, staffetter och MASSA spökhistorier. Det har varit en av de bästa helgerna i mitt liv med världens finaste människor.
Vi har grillat, sjungit, ätit, gått igenom hela konfirmationen, övat, chillat, kollat på film, haft tävlingar och bara vatt. Jag älskar det. Ni anar inte. Så himla fin helg.

Idag stannade jag, maja, sanna, joaquim, andreas, hanna, elin och erik, maria, lykke, charlie och malin som är ledare, kvar efter vi övat på sångerna och åt pizzan som blev över och drack massa läsk. O skrattade.
sen gick vi hem.

nu ska jag in till stan och äta med maja. Tror det blir nachos! mums. och mys.
puss LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0