...there's no one like you


hejhejhejhejehejhejehej.
det var någon som ville att jag skulle berätta om vad jag fick i födelsedags och konfirmationspresent. Jag tänkte visa bilder för er, men har inte tagit dom än, så ni får hålla ut ;)
Jag sitter här och är grymt sugen på någonting, men vet inte riktigt vad. Dock är jag inte lika sugen på att plugga, men det måste jag ju göra.

hade en kul dag igår efter skolan med majsa och dansi på novalundis. Vi åt pommes och planerade sommarlovet. Vi ska tälta och ha massa kul. Känn på den ni :)
nä nu får jag ta mig i kragen och läsa min engelskabok. hoppas jag får med mammi till nova sen, har hittat en (SNYGG) bikini.
poss

Kommentarer
Postat av: Breee

nä nu får jag ta mig i kragen HAHAHAHA Idaaaa :D

Kmr bli baaalllt på lovet ! :D <3

2011-05-17 @ 19:18:33
Postat av: majsa

kommer bli awsome på lovet längtaaaar :D

hahahah nu heter jag majsa en ny kombination som blir till en tradition ! eller va de nu va du sa haha xd bäääst loooveu <3<3<3

2011-05-17 @ 19:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0