tack syster <3 <3 <3


JAG FICK ETT PAR VITA NYA SNYGGA CONVERSE AV MIN SYSTER I FÖDELSEDAGSPRESENT!!!!!
hon är så himlaaa snäll och fin, plus ska hon ge mig min konfa present också, men den har inte kommit än. TACK ÄLSKADE EMMSI. (nu får ni bild på vad jag har på mig idag också)

Hade verkligen en underbar födelsedag igår, med sång medverkan i kyrkan, tårta, FINA hälsningar i böckerna, fina presenter, kramar, tårar, skratt. Och dessutom bjöd maja mig på wraphouse (vårt favvoställe) sen bjöd hon massa konfafolk till en grillkväll på mossen. Så himla mysigt var det. Vi satt och spelade gitarr, sjöng och grillade marchmellows, korv, drack läsk och bara hade mys!!!! det var jag, maja, elin, sanna, alice, joar, joaquim, tomas, lovisa och sofia <3 TACK FÖR DAGEN. När jag skulle gå hem fick jag även en jättefin present av majsa som fick mig att börja gråta. Så himla fin var den. TACK

o tack alla på konfan för att ni sjöng för mig och för att jag fick dela min dag med er. Det betyder mest.
nu ska jag dra till skolan. POSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du skriva i ett inlägg va du fick för något i födelsedagspresent ? (även av maja! :D)

2011-05-16 @ 16:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0