ny tröja från MONKII :)



godmorgon. Idag regnar det, inte kul. Jag vill bara ha sommar nu. Jag sitter och lyssnar på musik, mysig musik. Har precis druckit te och ätit macka, jag måste verkligen bli bättre på att äta frukost.

Igårkväll ringde jag till en fin människa, och vi pratade länge. Jag sa att jag var förvirrad, och så lyssnade hon på allt mitt babbel och tvivel. Det var fint. Du är fin.
efter det gick jag rundan med andre pandre. Så himla mysigt och kul. Tror aldrig jag har sett hans pappa skratta så mycket, fick själv kramp i magen för jag skrattade så jäävla mycket. -HAHAHA så kul.  När jag kom hem fick jag ännu ett skratt anfall med mammi , asså herregud vad hon skrattade. Så att hon grät. ahhahaa

Nu ska jag gå till skolan, fast jag inte vill. Ikväll ska jag vara servitris på niornas bal. Ska bli kul att se alla. Och jag håller på att dö av stress inför de två proven vi ska ha på fredag. Men, nu ska jag inte tänka på det.

Ha en fin dag.
puss

Kommentarer
Postat av: gäst

Du måste berätta vad du fick i födelsedagspresent! Du har väll inte glömt det ? =)

2011-05-26 @ 19:49:21
URL: http://gdshdss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0