min konfirmation.







idag har varit en av de finaste dagarna i mitt liv. Hela dagen har varit så fin och känslosam. Mycket tårar, men också mycket skratt. Och kramar såklart. Fick också äntligen träffa efterlängtade Sara. du är så fin.
Jag tänker inte skriva om min kärlek till konfan idag, tårarna kommer bara komma på nytt då. Det kommer ett inlägg någon dag, bara om konfirmationen. Om hur mycket det har förändrat mig inombords. Alla fina människor. Jag älskar er. Och jag vill speciellt tacka er som peppat mig under hela gången, ni som torkat mina tårar och alltid varit vid min sida. Det har betytt så sjukt mycket för mig. och ni vet vem ni är. Det är så sorligt att det är slut nu. Hela kvällen har jag gråtit, trots att dagen varit så fin.

Idag fick jag även träffa efterlängtade JoAnna och joHannaaa, så himla fint. Men även andre, aylin, gylte och hannapanna lavi. Jag tycker att vi hade en väldigt fin eftermiddag tillsammans. Tack för ni kom! jag fick masssor av fint, men som sagt. Det kommer ett inlägg om det nån dag.

Imon fyller jag 15(heltsjukt). Dagen kommer tillbringas i kyrkan, med solosång, tårta och fina hälsningar och kramar. Kommer antagligen bryta ihop imon, då är det sista gången, även om det kommer återträffar. Jag älskar er. Ni betyder enormt mycket för mig.

Kommentarer
Postat av: gylte

du va skitduktig på sjunga!! började rysa som in i helveteee! älskar dig och tack för allt! en riktigt rolig och chill dag med skratt och annat kul! hoppas du blev nöjd med presenten!

och grattis på födelsedagen.. byxmyndiig!! ÄLSKAR DIG <3

2011-05-15 @ 00:40:53
Postat av: Elin

Vilka är det på bilden ?

2011-05-19 @ 20:31:49
Postat av: Elin

vilka är det på bilden längst ner?

2011-05-19 @ 20:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0