just nu



sitter o dricker massa te, sjunger och nyser av den underbara solen som strålar in genom fönstret. UNDERBART.
om några timmar ska jag konfirmeras. Vi ska inte snacka om hur nervös jag är, men jag har insett att jag kommer bara ha fint folk och fina vänner vid min sida som stöttar. Alltså, det gör INGET om man gör något fel. Om jag bara kunde tänka så när jag väl står där ... hahaha.
det kommer bli en fin dag. Det känns i varje mikroorganism i kroppen. ( HAHHAA vet inte ens vad det är för något )
tack för ni som kommer vara vid min sida idag, ni är bäst. Och söta.


Kommentarer
Postat av: Danica

mikroorganism HAHAHAHAHA!!!! XDXDXD

Det kmr å skiiit bra Ida ! :D <3

2011-05-14 @ 12:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0