mysig kväll

När jag kom hem idag förstördes denna roliga kväll lite faktiskt. Var på jättebra humör när jag gick in genom dörren men då får jag ett sms från joanna där det står att vi inte blivit anmälda till Tyskland där vi
egentligen skulle tävlat den 19. Och vår tränare har inte sagt ett skit o han har inte varit som vanligt mot oss.. Så vi ska sluta. Tro det eller ej, men vi har slutat på friidrott nu och ska börja med något annat istället.
Det känns sådär, men bara jag får träna med henne så är jag glad. Men ändå liksom.

Aja... Nu ska jag inte klaga. Hade en mysig kväll. Nu ska jag snart lägga mig och sova.
puss o godnattis

Kommentarer
Postat av: Olivia

Aww, så synd :(<3

2011-03-09 @ 17:03:08
URL: http://barabubbel.blogg.se/
Postat av: A

VAAAAAAAAAAAAAAA HAFR DU SLUTAT?!?!?!!?!?! OMG DU MST BERÄTTA ALLT PÅ FRE!!!

2011-03-09 @ 18:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0