mmm daim


daim är så gott att det inte går att sluta äta.

dagen var fin.
Imorse hade jag ett fint telefonsamtal med Maria o sedan var dagen på jobbet väldigt fin också. Om jag inte har sagt det, så praoar jag under två veckor nu. Denna veckan är jag på en thairestaurant och nästa ska jag vara på en dementavdelning.
När jag kom hem från jobbet stack jag direkt till träningen, vilket var jätteroligt och sedan hade jag ännu ett fint telefonsamtal med Maria igen.
O även om min handledare som också är chef!!!! blev jättearg och höjde rösten mot mig idag så var dagen ändå helt okej.

Var och sjöng igår också. Vi övade inför vår konsert. Sjöng my heart will go on, fick faktiskt sjunga solo också. Väldigt läskigt men jag känner mig trygg med felicia och Linnea. Jag älskar det. Man blir så glad av det.

Imorrron ska jag hänga med aylin. mysigt!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0