glad chey :D



idag är en sån glad dag. har skrattat mig igenom hela dagen. De gillas! Dessutom har jag många roliga saker jag ska göra denna veckan om jag bortser från spansk & bild provet. 

idag ska jag på tjejgrupp.  
imon ska jag träffa lovisa , tihii. så himla mysigt.
på onsdag ska jag sjunga och efter det ska jag kvällsfika.
torsdag är det konfa träff!!! :D
och på fredag ska jag vara med på en konsert med sången o sjunga två låtar med felicia och linnea och den ena ska jag sjunga lite solo.. läskigt, men sjukt kul.
lördag ska jag på släktkalas hos andre pandre.
söndag ska jag bara chilla.

nu ska jag göra matteläxan, dricka chailatte och lyssna på musik.
ha en toppendag.
puss

Kommentarer
Postat av: moa

åh. låter fint.

msn ikväll?

fina du.

2011-03-22 @ 15:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0