EH i mitt hjärta.



tjaaa.
dagen igår var hur kul och mysig som helst. Jag och maja träffade Eriiik och Joooaar i stan och vi fikade på espressohouse. Jag och maja fick skrattattacker och bara skrattade och skrattade. För första gången på länge kände jag mig lycklig. Vi satt och fikade i ungefär en timme sen följde erik mig till kulturskolan för att jag skulle sjunga på en konsert. Vi satt utanför ett tag och snackade, sen gick jag in och träffade Felicia och Linnea. Vi övade och sjöng en massa. Halv sju började det, det var 12 låtar totalt, vi sjöng två. My heart will go on, och mamma mia. och jag sjöng lite solo på my heart will go on. Trodde jag skulle dö, men jag älskar det. Det gör mig lycklig. O det gick bra. Och var såååå HIMLA KUL! Maja kom och tittade, sen gick vi till hennes farmor och efter det åt vi thaimat. Så himla mysig dag/kväll.

Idag har jag shoppat med mammi och ska snart till andre pandre och fira honom hela kvällisen. ska bli myyys.
puss.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Så underbart! <3 Jag visste att det skulle gå bra :))

snart kommer du starta en sångkarriär! :D

2011-03-27 @ 17:22:26
URL: http://barabubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0