dalarna 2011

Det var en av dom bästa veckorna i hela mitt liv. I början kände jag inte alls många, förutom då mina egna vänner. Men så småningom började jag snacka med fler, fick nya vänner. Vänner som kommer stanna för livet.

Jag delade rum med dom finaste, fick flumm attacker varenda kväll och skrattade tills jag grät. Dagarna var så underbara.
Vi gick upp vid åtta, åt frukost halv nio och efter det hade vi morgon andakt o sedan ett pass. Efter det åkte vi skidor i 5 timmar ungefär och åt hamburgare varje dag. När vi kom hem dushade vi och åt kvällsmat för att sedan ha ett pass till och sen kvällsandakt. Sen var det sängdax vid 11 tiden och vi somnade väll inte förens vid 1.. vi skrattade FÖR mycket. haha, åt allt och inget faktiskt, nästan så tråkigt att det blev kul. haha.
Det var så dagarna såg ut och det var HELT UNDERBART. Det går verkligen inte att beskriva känslan jag hade när jag var där. Jag ville stanna där föralltid, alltid vara där och med alla fina människor.

Jag kom till en plats där jag kunde vara mig själv, jag brydde mig inte om något, smink eller annat , ingenting spelade någon roll för alla accepterade mig för den jag var. Jag vågade sjunga inför alla, jag vågade visa mig ledsen och låta tårarna rinna ner, jag lät dom se min galningssida. O jag var bara jag.
Det går verkligen inte att förklara hur lycklig jag kände mig där, men ändå fanns det så mycket känslor. Jag älskade att vara där, och jag vill bara tillbaka.

Det var en så fin resa, med så fina människor. Kommer aldrig någonsin att glömma det.
Aldrig.


bilderna finns på facebook. kika vettja.

Kommentarer
Postat av: maja :)

ååh ta mig tbx :(:( <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-03-03 @ 18:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0