bild från konfalägret.



konfa träffen igår var hur mysig som helst! jag älskar att vara där , o att vara med alla underbara människor.
Det blev mycket kramar, snack och skratt. Längtar tills nästa gång hihi.

Sista dagen idag på praon, vilket kändes väldigt sorligt och tråkigt eftersom jag gillade mitt sista prao ställe väldigt mycket. Var ju på en dement avdelning. Var jättemysigt att vara med gamlingar hela dagarna och göra allt man kunde för att dom skulle ha det bra. Dessutom kunde jag hälsa på morfar när jag ville på den andra avdelningen. Tillbaks till skolan nästa vecka igen. fyfan.

ikväll ska jag och maja på fest hos Sanna. Det ska bli kuuuul.
vi hörs senare. Ska göra en smooothieeee nu :)
pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0