tears in heaven


Linnea, min lilla sångfågel.





så himla fin tjej att det inte är sant. Jag dör. Vad fin och söt du är.
En riktigt underbar dag med massa skratt och snack.
Efter skolan stack jag o maja till vårt ställe, åt popcorn, kladdkaksmuffins, bulle o drack läsk. De blev massor av bilder o massa prat vilket var underbart.
Vid kvart över fem tog jag tåget in till stan, träffade linnea och vi övade inför vår sommarkonsert, sen fick vi paus i 45 minuter, då satte vi oss i stan på en gräsplätt och babbla en massa. Riktigt mysigt. Sen kom maja och tittade på oss när vi sjöng tears in heaven. Vi sjöng varsen solobit i låten. Det gick bra. efter konserten var slut gjorde jag och maja kombinationer till traditioner, så vi stack o käka thaimat, o pratade en massa med juliet. Vi fick också värsta flummattackerna där inne, ja, det ska vi inte prata om. O när vi var klara ville vi ju hälsa på fönstermannen men han var inte där, så vi fick gå igen. Påvägen hem träffade vi på matilda o snackade massa med henne, sen var jag o maja ute längelänge. Jättemysig dag. tack för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0