tja





har haft underbara dagar med dessa fina flickorna.
Igår var jag med olivia. vi var i stadsparken, satt i gräset och pratade. Vi grät, vi skrattade.
Vi åt på grafiti. Sen satte vi oss på stortoget och pratade ännu mer o timmarna rusade förbi.
På kvällen träffades vi igen. Då tittade vi på film och grät ännu mer. O kramades. det var fint.

Idag träffade jag olivia o maja. Vi tittade film, åt popcorn och chips och grät. Ja, vi gråter hela tiden. haha. Sen gick vi ut, skrattade massor och tog bilder. Efter de drog vi till shahin och snackade. Mysssss!!!!!

jag åker snart.
skönt att komma bort ett tag.
men jag kommer sakna dig.
precis som alltid.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag saknar dig min Ida <3<3<3<3

2011-06-15 @ 17:14:04
URL: http://barabubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0