så himla kul.


NÄR VI TOG BUSSEN ÅT HEEEEELT FEL HÅLL.
jag måste berätta om kvällen när vi skulle till elin. Jag och tomas skulle ta bussen till östra lineros endhållsplats. Så ja, vi hoppade på bussen och då visade det sig att tomas hade inget busskort, så han skulle låna mitt men då sa sura chaffören att det var ett personligt kort och att det inte gick. Han skulle smsa en biljett istället men precis när han ska smsa dör hans mobil. HAHA så jävla kul. O busschaffören sa att han fick betala 800 kronor om han inte betalade. Så han fick låna min mobil och smsa istället, men då hörde han inte vad busschaffören sa för nummer, så han fick fråga typ 5 gånger och vi dog i skratt för varken tomas eller jag hörde vad han sa. HAHA men sen så tog vi två bussen och när vi väl kom fram till endhållplatsen märkte vi ju att vi hade åkt på heeeeelt fel håll. Vi hade kommit till st: lars. Alltså, så långt ifrån man kunde komma från linero. HAHAHA. Det var så jävla roligt, trodde jag skulle dö så mycket jag skrattade. Då fick tomas för sig att vi skulle gå till botulfs istället, han sa att han hittade, så vi började gå men då visste han ju inte alls var vi var påväg. Vi gick tillbaka igen och fick vänta i typ en kvart på bussen. Vi (TOMAS) vågade inte gå på samma buss igen. hahahahaha. Men sen typ två timmar senare kom vi till linero och det blev en awesome kvälLL!!!


vi dog lite åt denna också.


bakade pizzaaaaaaa


kollade film o åt popcorn. MYS
tack för kvällen: elin, joar, benjamin, tomas och erik :)

Kommentarer
Postat av: majsan

hahahahh kan inte sluta skratta kan verkligen se er framför mig XD fan va ballt, skulle vatt där ;) Miiiisssss uuuuuuuuu!!!!!!!!!!!! :( <3<3<3<3<3<3<3

2011-06-26 @ 00:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0