KÄRLEK.









Idag var det skolavslutning. HERREGUD NU ÄR DET SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
jag kan inte förstå det, och jag har inte förstått det än heller. Dagen har varit sorglig men fin.
9orna skrek och hoppade till det är över nu. De grät och de skrattade. Jag grät i majas famn, tårarna sprutade. Det var hemskt att se det. att veta att jag inte kommer gå kvar med dom. Sen sprang jag fram och kramade massa fina människor, grät ännu mera. Tillsammans med dom.

Efter skolan pratade jag med sigrid i telefon i en halvtimme. Vi är så lika att det inte är sant, tycker typ lika när det gäller vad som helst. Skönt. Sen åt jag i stan med mammi o pappa.
när jag kom hem var jag med maja och olivia. Vi satt på en gräsplätt och pratade i massa timmar. Det var hur mysigt som helst. Jag känner mig trygg med er. Ni är så underbara attt det inte är klokt.
gud. vad. jag. älskar. er.  <3

Kommentarer
Postat av: Olivia

älskar dig med min ida och jag hade jätteroligt med dig idag!! och med dig och maaaja igår<3

2011-06-11 @ 18:26:18
URL: http://barabubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0