just like you


Hade så himla mysigt med johanna när hon var i lund. Vi var på stan, skrattade, sjöng, bakade kladdkaka, grillade marschmellows, träffade hanna och andre. SÅ MYSIGT. sen blev vi attackerade av en ollonborre som tydligen johannas mamma också blev... HAHAHA ÄLSKAR DEJ!

Kom precis hem från stan. kollade kvällsbio med hanna lavi. SÅ HIMLA BRA. something borrowed typ nått sånt hette den. Både sorglig, rolig och romantisk. Både skratt och tårar. Rekomenderar den verkligen!!! Efteråt blev vi hyper av olika anledningar. Jag kände att jag kunde springa hundra mil utan tvekan, och hanna var lite kul hahaha. LOVE YOU


KOM HEEEEEM!!! jag saknar dej maja. Jag vill krama dig. vara i din famn. Jag vill prata. berätta allt nytt som har hänt. Jag vill skratta, jag vill gråta. jag vill bara vara med dig. jag saknar dig så mycket. Enormt mycket. Du betyder galet mycket för mig.
Jag älskar dig. Bästavän <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh ida jag saknar dej så mycket jag vet inte vad jag ska göra vill bara va hos deeeejjj ... :'( Men vi ses ändå snart gumman, åååh längtar så galet mycket <3<3<3 Har såååå mycket o berätta shiit asså känns som ett år sen jag träffa dej sist ;O Åhhh vill bara krama dig :( Jag älskar dej bästavän, du är bäst :*** <3333333333333

2011-06-26 @ 00:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0