i can't understand.



var på max idag med dessa två söttjejerna. Satt där från klockan två till klockan sex tror jag. Länge, men det var så himla himla mysigt och fint. Pratade och kramades massor. Det måste vi verkligen göra om. Jag tycker om er massor & jag älskar er massor. Tack för dagen.

När jag kom hem skjutsade mammi mig till kulturskolan och kristina min fina sånglärare fick en present av mig som tack för denna terminen.

Påvägen hem, när vi åkte förbi busshållplatsen vid mig såg jag att maria satt där, så när jag kom hem sprang jag till busshållplatsen och fick långa mysiga kramar. Jag o Mia satt och pratade jättelänge om allt mellan himmel och jord TIlls hennes vänner kom och dom gick på student. Du var saknad. Du är saknad. Puss på dej. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0