erik <3





dagen var myzzzz! Erik kom hem till mig, vi gjorde kycklingsallad. Satt på en filt ute i min trädgård och pratade. Skrattade. Sen åt vi jordgubbar och glass. Efter några timmar gick vi ut och gick, för att senare sätta oss på en bänk på en gräsplätt.
När klockan var sex gick vi båda hem och åt, sen träffades vi vid kvart i nio igen och nu är jag hemma.
otroligt mysig dag. puss. finis.

en rolig konversation...

ida: min lilla acrobat.
erik: jasså, vad har jag gjort för acrobatiker då?
ida: du vet, sån när man springer upp på en vägg och gör en bakotvålt.
erik: vaa, seriöst?
ida: jaaa!! du har gjort det
erik: VA, hur gör man det???
ida: hahaha
eirk: var gjorde jag det?
ida: på konfalägret.
erik: var det bara jag eller?
ida: jag minns inte, minns bara att du gjorde det.
erik: oj...

ida: ASSÅ GICK DU SJÄLV PÅ DET DÄR???? HAHAHAHA
erik: oj.... HAHAHAHAHA

så himla ball!!
POSS PÅ DEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0