bilden tagen med mobben



igår gottade jag och johanna oss till max.
cookies, cola, festis, godis, chips, werters, muffins, jordgubbar. Det var hur gott som helst.
Vi satt först i stadsparken och åt massa jordgubbar, sen satt vi på en gräsplätt och tittade på en full tant som sjöng och skrek till oss. När vi kom hem lyssnade vi på musik och pratade, sen gick vi den vanliga promenaden till coop och shoppade loss. Vi kollade på rosa the movie också och fick tårar i ögonen. Vid tio stack vi ut och gick ännu en promenad med andre. Sen la vi oss alla tre på marken vid 11 tiden och tittade upp på stjärnorna och lyssnade på musik. Det var så himla mysiiiigt!

När jag och johanna skulle gå in vid halv ett märkte vi att vi hade blivit utelåsta. Jag hade inte tagit med mig nycklar. HAHA! Vi ville stanna ute men vi båda hade bara en tunn kofta på oss, så jag ringde andré och frågade vad fan jag skulle göra. Han ba, men klättra upp på ditt tak och gå sen in genom fönstret. Jag ba med DE GÅÅÅÅR INTEEE!! Men till slut kämpade jag ihop all min adrenalin och kom upp på taket och sprang ner och öppnade för johanna. Så himla läskigt det var, hade jag inte lyckats hade jag antagligen legat på sjukhus nu. USCH.
vi åt jordgubbar sen nanna vi. AWESOME DAG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0