<3



hur mysig dag som helst. Träffade först linnea, satt i stadsparken och snackade en massa i flera timmar, åt glass. Sen kom maja och hon var med oss. Efter ytterliggare några timmar stack linnea och jag o maja träffade konfafolket på stan. Vi åt på wraphouse. Hur kul som helst. precis som vanligt då. Det blev massor av kramar. ÄLSKA.
sen stack jag maja och joaquim till tågstationen för att ta tåget hem, då kom maria för att säga hejdå till mig. Ännu massa kramar och lite prat. underbart.
sen blev det ett fint hejdå med maja. haha. du är bäst och jag kommer sakna sönder dig. LOVETOYOU<3

(JAG ÅKER TILL GREKLAND IMORRON. ÄR BORTA EN VECKA) :D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0