syster dag


hej. ville bara säga att jag hade en otrolig eftermiddag/kväll med min syster.
Vid fyra gick vi och åt thaimat på vårt favoritställe (jag bjöd och det var hennes present från mig)
Vid halv sex gick vi in på coop för vi skulle handla dricka till bion som vi skulle se och precis när vi betalat säger emma: ida!!! ska vi fota oss i fotoatomaten? jag trodde hon skämtade och det gjorde hon väl lite också, men vi fick en inpulskick så helt plötsligt satt vi inne i fotoatomaten och sen åkte det ut fyra bilder på oss som blev fina. Två oseriösa och 2 seriösa. ni får kanske se dom sen. Det var iallfall jättekul. Sen gick vi på bio och såg bad teacher. Den var awesome. Efter de skjutsade emma mig hem på min cykel sen sprang vi en joggingtur när vi kom hem. tack för den fina dagen med dig systor <3

kommer snart ett inlägg till om vad jag gjorde tidigare idag.
poss sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0