SMÅLAND











SMÅLAND. Lika UnDeRbArT som vanligt. Balla människor, ballt ställe. jag älskar att vara där.
vi åt massa mat, hade 5 kamp, badade (andre o peter o pappa), fiskade, snackade, myste, skrattade, fikade och skrattade ännu mer.
Pappa, tomas, lars och peter sov i ett tält.
mamma, daniela, kerstin, rosa och toja sov i ett sovrum.
jag o andre sov i ett annat tält. Tror vi sa godnatt sex gånger innan vi påriktigt försökte somna. Vi kunde inte sluta prata hemlisar. haha. PUSS

det var underbart o nu är jag hemma igen. Idag gick vi på ett köpcentrum, hittade lite. Typ tights. Sen åt vi glass.
Imorgon ska jag träffa olivia,
och så ska jag fika med maria någon gång imorron också. MYz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0