Olivia/Maria - dag


Dagen spenderades med denna söta flickan! Vi hade inte setts på massor av dagar, så det var underbart att äntligen ses igen. Vi satt o pratade, åt pizza, lyssnade på musik, satt i min säng o pratade, skrattade, grät. På denna bilden visar olivia hur killar brukar sitta o skaka på benen. HAHAA vad jag skrattade. åh. du är bäzt! POSS. jag älskar dej.


vid kvart över sju tog jag bussen till stan för att fika med fina mia Det var fullproppat på EH, så vi köpte med oss fika o satte oss i stadsparken. Vi satt där i flera timmar och pratade. det var så himla mysigt. Du är mysig. Jag tycker massor om dig. När klockan var närmare halv elva tog jag bussen hem.
Tack för allt du gör för mig.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Det är sant ju! De sitter så! :O

Jag älskar dig med Ida <3<3

2011-07-27 @ 15:08:46
URL: http://barabubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0