myy darlings.


tjabbabaaa! träffade erik i förrgår, vi åkte moppe till vårt ställe ( kan jag kalla det för de erik ? ) vi satt iallfall där jättelänge o pratade om allt mellan himmel o jord. Det var mysigt. Sen åkte vi hem till honom o han grillade kött sedan åt jag där, till efterätt fick vi smaka elins hemmagjorda muffins. hoho. GOTT. Sedan spelade erik piano, jag o elin sjöng konfalåtar, sen chillade jag o erik på hans rum, sen snackade vi med elin, skrattade, hade mysigt. Efter de blev det Farsan på eriks rum sen somnade jag o han.

Igår kväll ringde johanna mig vid nio tiden o ville sova över, så hon tog buss o tåg från tygelsjö för att sedan komma till mig. När hon kom vid tio tiden eller var det var, satt vi bara o myste o pratade, o gick kvällspromenad. Det var mysigt! POSS

Kommentarer
Postat av: Din bästiga bååjfränd :D <3

Men usch vilken bild på mig, hahahaha PUSS <3

2011-07-29 @ 19:05:08
Postat av: Eliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

Vilken fin bild på mig... Jag ser helt drogad ut xD

2011-07-30 @ 12:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0