majsa <3




ÄNTLIGEN FICK JAG TRÄFFA MIN EFTERLÄNGTADE MAJA.
det var så overkligt. När jag såg dig gå ett par meter ifrån mig, så overkligt att jag inte kunde hindra mina ben från att springa rakt emot dig. Rakt in i din famn. Inte ens då fattade jag. Att du var där. Inte efter en kvarts kramande förstod jag att du var hemma igen. Hos mig. Det var fint. Att springa rakt in i en maja ida kram och stanna där. Länge.
Det var skönt att prata. Prata om allt mellan himmel o jord. Få skratta och må bra. Fy farao vad jag saknat dig. Och snart är det vår ett års dag. Jag längtar. Och sen blir det den 9onde och jag får äntligen följa med dig till östholmen. Åh. Jag spricker snart av längtan.
Jag älskar dig. Min fina, underbara bästavän <3

Kommentarer
Postat av: Alicia ofkööörs!!!

Så liten du är älskling<3

2011-07-05 @ 23:44:56
Postat av: Alicia ofkööörs!!!

Så liten du är älskling<3

2011-07-05 @ 23:45:46
Postat av: Alicia ofkööörs!!!

Så liten du är älskling<3

2011-07-05 @ 23:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0