dag 7 östhlm ( sista dagen )







sista dagen gjorde vi speciell. Vi åkte in till strömstad. Gick i stan och kollade i affärer, och satt och fikade på ett jättemysigt café. Så mysigt. När vi kom hem grillade jag och maja. Kött och potatis. Det blev gott.
Sedan kollade vi film , alla 4. Vi tittade på behind the mask. så jäkla dålig. men ändå rolig, bara för att den egentligen skulle vara en skräckfilm , men den var itne det minsta läskig!
När det blev natt gick jag o maja ut på bryggan och låg där i några timmar. Vi grät och vi skrattade, och vi pratade betydelsefulla prat som gick in i hjärtat på oss båda tror jag. Det var fint. Så himla fin natt. O jag älskade att ligga sked med dig varje natt. JAG HADE DET UNDEBART. världens mysigaste PUSS ÄLSKAR DIG <3 bästavän.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vad bra att ni har haft det underbart! <3<3

Ni är så fina tillsammans! <3

2011-07-17 @ 20:14:07
URL: http://barabubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0