dag 2 ÖSTHLM











idag har varit en såååå himla fin dag.
vi åkte först till happy price ( en affär med jääättebilliga saker ) hittade två tavlor till mitt rum. hihi.
sedan åkte vi och handlade och provade massa hattar. det var jättekul. När vi kom hem åkte vi ut med roddbåten till hoppklippan och badade kvällsbad vid klockan sju. Sedan lagade jag och maja mat. Kyckling och ris med två olika såser. Efter det gick vi ut en kvällspromenad. Vi satte oss på en klippa i solnedgången och pratade en massa fina prat. Så himla mysigt var det. Efter det gick vi hem och åt äppelkaka, drack te och tittade på amelie. Nog den konstigaste film jag sett, men väldigt bra! Sen gick vi in i vår stuga och pratade tills klockan tre ungefär. ÄLSKAR våra kvällssnack. Så himla mysigt. Och jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vad bra att ni har det bra! :D<3

Saknar er men hoppas tiden går långsamt för er <333

2011-07-11 @ 21:34:11
URL: http://barabubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0