världens roligaste kväll!!!


hhahahahaa.
världens roligaste kväll .. med världens roligaste tjej!
Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva denna kvällen... men man kan väll säga, typ .. konstig hahahaa.
typ suttit och flabbat sönder i 3 timmar, och gjort det vanliga på datorn som aylin alltid gör.... HMMMM (FB)
hahaha ni anar inte vad jag skrattat. Saknar dig redan, kommer inatt genom fönstret .. jag ska skrämma dig hahahaha du vet de gröna monstret på reklamen som du gömmer dig för.. jag kommer klä ut mig som honom!!! HAHAHAHAHAHA.
åhh aylin. hahahaha

LOVE YOU SO MUCH <3

Kommentarer
Postat av: <333333333333333333

HAHAHAH ÄLSKAR DIG PUCKOOOO MEN KOMMER DU SOM DEN GRÖNA SAKEN KOMMER HALSHUGGA DIG HAHAHAHHA LOVEU!!!!

2011-01-22 @ 00:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0