NYÅR 2011
































nyår 2011. shit, vad kan man säga? det var helt underbart.
o det tillbringades med dom fina! Vi hade så sjuuukt kul.
Jag stack hem till aylin vid 6 tiden , vi fixade oss lite, tittade på tv, snackade o tog bilder, sen drog vi vidare till gylte. ( som hade FF  ) Vi åt mat ( chickenbits&pommes ) , dansade med riktigt hög musik, snackade och tittade på hide and seek. Sen vid tolv gick vi såklart ut o tittade upp mot fina himlen ;)
När vi kom in igen åt vi baklava? hmm stavningen därja.. hahaha. Skitgott! Jag o olivia fick värsta skrattanfallet för vi uttalade det fel, haha. DE var iaf jättekul!
Aylin drog hem vid lite över ett och då stack jag, gylte och olivia hem till henne och sov där! De blev mycket snack, och speciellt FLUMMMM... HAHAHA ( jag ) . massa bilder, vi kom i säng vid 6 tiden. ÄR man trött nu? JA... haha. Men det var de värt!

min nyår var SUUUPER! hoppas er var lika bra! Nu ska jag typ fortsätta vara trött, och sen drar jag hem till aylin ikväll. MYZZZZ!
pussar

Kommentarer
Postat av: Olivia

Shit, var baaallllt dt var! Måste göras om! :D<3

(Vackra bilder på mig xDDDDD)

2011-01-01 @ 19:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0