i don't understand



satt på espressohouse med maja igår från klockan fem till ungefär tio tiden. 
Det var riktigt mysigt, jag älskar kvällsfikor! Och som vanligt blev det en stor chailatte och en kladdkaksbit för 10kr. Det blev mycket snack, vilket var väldigt skönt. Sen sov jag hos henne, vilket var jättemysigt!
maja lärde mig att spela impossible-shontelle på gitarr idag också, wii.

När jag kom hem från maja käka jag glass och chokladsås / vit chokladsås med min syrra. Det var gott och kul och mysigt och allt det där ;)
nu ska jag plugga.

puss

Kommentarer
Postat av: majaaa :D

blääh bilden till vänster -snälla bort :(



men övermyys de va :D looveuuuu <333333333333

2011-01-23 @ 19:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0